CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 14 December 2011







Suami: Ayang, abang nak kahwin lain boleh?


Isteri: Boleh, tapi syaratnya kena belajar grammar English dulu.

Suami: Errr... Aaaa, Ok2.


Isteri : Satu tu "Singular"; dua atau lebih "Plural", kan?


Suami : Betul...


Isteri : One car sebagai singular, two cars pula sebagai plural. Apa bezanya?


Suami : Ohhh... tambah huruf "s" untuk yang plural tu kan?


Isteri : Betul tu. Sama juga la untuk abang..


Suami : Macam mana pula boleh sama?


Isteri : Satu isteri abang MAMPU, jika dua isteri dah jadi plural, maka abang MAMPUS, tambah "s" je, kan?



Lalu si suami pun membatalkan hasratnya untuk berkahwin lagi..

Friday, 2 December 2011

♥♥KENA TIPU??♥♥


Girl: Awak merokok?


Boy: Tak
...
Girl: Ada kereta?


Boy:Cuma ada BMW,WOLKSWAGEN,SUBARU,HONDA

         DENGAN FERRARI
...
Girl: [Wah anak orang kaya rupanya] Rumah kat ne?


Boy: Bukit Timah rd...


Girl: Wah mesti mahal.

..
Boy: Tak la...cuma $ 950.000 je...


Girl: Dah pernah pegi haji?


Boy: Umrah baru 3 kali...haji 2 kali.

.
Girl: Wah...[Calon suami mithali]...kerja apa?


Boy: Pengarah syarikat..



Girl: [Confirm jadi boyfriend aku] HOBI?

Boy: Tipu orang -,-

Friday, 18 November 2011

PALING BERSIH






Sepasang suami istri merayakan ulang tahun perkahwinannya dengan makan malam di sebuah restoran. Ketika mereka hendak meninggalkan restoran tersebut, mereka ditanya oleh pemilik restoran yang berdiri di pintu. 

Pemilik : "Bagaimana perasaan Anda terhadap hidangan dan layanan kami?

Lelaki : "Ada satu perkara yang boleh saya katakan.. Anda memiliki dapur yang paling bersih di bandar ini." 

Pemilik : "Dapur yang paling bersih?... Anda kan tidak pergi ke dapur. Bagaimana Anda boleh tahu yang dapur kamilah yang paling bersih?" 



Lelaki : "Sebab.. Semua makanan yang kami makan berbau sabun."

SUDU





Di sebuah klinik yang terletak berhampiran sebuah kampung... 

Doktor : Awak nampak tak sihat? (sambil mengambil stetoskop) 

Pak Pandir : Pening kepala, sakit dada….. doktor. 

Doktor : Aaa…. suhu badan awak tinggi, ambil ubat ni… makan 2 sudu, 3 kali sehari. 

Pak Pandir : Terima kasih. 

Seminggu kemudian….. 

Doktor : Eh, kamu lagi? Apa pulak masalah awak? 

Pak Pandir : pening kepala,…. sakit dada hilang dah…. TAPI sakit perut pulak….(sambil mengerang…) 

Doktor : Ubat yang saya bagi hari itu dah habis makan? Pahit ke? 

Pak Pandir : Saya makan habis dah ubat tu, tak ada masalah…… cuma, SUDDDU doktor……. 

Doktor : Kenapa dengan sudu? 

Pak Pandir : (dengan selamba) …. keras sikit ….. doktor! 

Doktor : ??????? 

Wednesday, 26 October 2011

NAK CITE PUN MALAS!!!





Pada masa dahulu, ada sebuah kampung di mana semua rakyatnya amat rajin belaka tidak ada yang malas. Jadi pada suatu hari, rajanya membuat pengumuman hendak mencari seorang yang malas.
Semasa perhimpunan itu, adalah seorang lelaki mengaku, katanya, “Patik adalah yang paling malas.” Raja pun bertanya, “Apa tahap malas tuan hamba?” Lalu jawab lelaki tersebut, “Kalau patik hendak makan, ada orang yang suapkan patik.”

Tiba-tiba datang seorang lelaki lagi lalu berkata, “Patik lebih malas lagi daripada dia tuanku.” Tuanku pun bertanya kepadanya, “Sampai mana pulak tahap malas tuan hamba?” Maka jawabnya, “Kalau patik makanpun, sampai ada orang tolong kunyahkan.”

Maka raja pun terdiam seketika. Tanpa disangka² datang seorang budak lelaki kepadanya sambil berkata,
“Patik adalah yang paling malas tuanku.” Raja pun bertanya, “Bagaimana pula tahap kemalasan kamu si budak?” Budak itu pun menjawab, “Nak cite pun malas.”



hahaha...lawak2.. :p